we are all innocent



hej igen.

long time no seen!
ska försöka smått komma tillbaka igen. har ett kraftigt bloggsug som måste fyllas. och när jag inte får träna måste man ju göra nåt annat, right? ;)

så...smått tillbaka.

jag börjar med den här låten, för jag tycker att den är speciell och bra. fast carolina i min klass gjorde den något bättre på konserten i höstas, det du David Cook :)


puss på er <3


ps. vill ni läsa vad jag har varit runt lite nu när jag varit så tyst så checka här "TRYCK HÄR!"

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är ju helt galen! Jag sjöng den inte alls bättre än David Cook! :O

2009-02-18 @ 17:39:58
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0