We always want to change


en fri bild, från en fri tid. VI SKA DIT IGEN! jag och mitt alterego alltså :)

hej!

förlåt för riktit dålig uppdatering igen. men det är så att jag har väldigt ont i min nacke och mina axlar och orkar inte göra mkt. delvis så blire inte så mkt att skriva om och delvis så orkar jag inte det heller. det låter riktigt lamt kanske, men det är så jag känner. kan jag inte röra nacken och armarna så blire lite jobbigt att skriva and that's it.
     men jag hoppas på att jag blir bättre snart så jag kan göra mer. så jag kan skriva om det jag gör och för att kunna skriva överhuvudtaget :)

så på återseende!
hare bäst tillsdess, och framåt :)
<3

Kommentarer
Postat av: emmaa

krya på dg massa mega mkt!!! <3 du blir nog bra snart ska du se ;)

2009-01-16 @ 20:11:24
URL: http://emmasito.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0