nu ere snart natt, och då drömmer man...


om du skulle lysa och blixtra och så, vilken färg skulle du skina i då?

första dan i skolan efter lovet. va inte så helviskt. helt okej. mysigast att träffa klassen! mindre mysigt med den nya engelska lärarinna....hon blir väl säkert okej, men schysst att börja med ett prov/förhör/kalla-det-vad-du-vill... inte alltid en jätte kul start. plus att vi tydligen fått en idrotts läxa innan jul som jag aldrig fick och aa, nu måste jag stressa mig igenom den.
kallt uppvackanden kan man väl säga. men jag överlever tror jag...

nu ska jag mysa lite med mor o kolla på tv. okej, jag kollar, hon jobbar. sen ska jag försöka att inte somna allt för sent ikväll heller. lyckades helt ok igår...dock lite svårt att somna.

men men.

jag känner att jag måste komma på nåt kul o skriva om nu. har ni några förslag så ere bara o spotta ut :)

pusss<3

Kommentarer
Postat av: Holst

Jodå jag fattade, Bra jobbat igen förresten. Endel jobb ändå.



"om du skulle lysa och blixtra och så, vilken färg skulle du skina i då?" typ ljusblå för att framhäva mina ögon såklart....ha ha ha ha ha :P



2009-01-07 @ 22:17:42
URL: http://holst.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0