ska jag börja som så många andra?



1. bild från åre resan feb 08
2. är det sådär jag ser ut när jag drömmer? ;)

har ni sett hur många bloggare/bloggerskor som allt mer börja sina inlägg med dagens datum, alltid i exakt samma ordning. okej, ingen skumt egentligen, men aa, ville bara säga tt jag tycker att det ör lite kompsikt. helt pplötsligt börjar allalixom ;)

dagens:
090106


morgon:
090107 då börjar skolan för mig igen. vet inteom jag verkligen vill det. på ett sätt vil jag det, för det är så mysigt att träffa klassen igen. vi har kommit varandra riktigt nära efter bara ett halvår tillsammans. det är ganska härligt faktiskt.
men sen allt annat, plugg, stress, förhör prov och allt annat som stör ens vardagliga känslor är inge vidare. jag orkar egentligen inte med det. och så sitter man vid middagsbordet och lyssnar på bror som sitte och klagar på att han börjar skolan och att det är hela fem månader kvar på hans skola, på hans "riktiga" plugg. okej, många pluggar sen också, men det är frivilligt så vi kallar inte det för riktigt plugg ;)
sen så sitter jag och bara jaha? inte äns ett halvår och han klagar? jag är minst lika skoltrött och jag har fan två och ett halvt år kvar! men kan man säga att jag har det bästa kvar då?

annars så hade jag gärna haft lov ett tag till. jag är inte klar med mina kreativa konster och mitt dagdrömmande. det kommer bli jobbigt att förklara för lärarna vad jag tänker på när jag sitter och stirrar ut genom fönstret på engelskan och drömemr mig bort...till det som jag så gärna skulle vilja uppleva.

men ni får ha en underbar kväll, och jag ska försöka att inte bli för sen ikväll. somna runt halv fyra igår/idag, och va ingen vidare bra start på o vända tillbaka dygnet.
så sov lugfnt, och för er somhar lov ytterligare en tid till, LYCKOSTAR!!! dröm lite åt mig, plz?

puss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0