okej boys and girls, what's up?


lär mig plz??+ :)

idag har jag bara varit hemma, slappat och tagigt det lugnt. ovanligt för ett lov va? ;)
jag vaknade dock med huvuvärk och har frusit hela natten så jag tyckte att allt bara fick vara så. har börjat grejja lite med saker som ska till mitt nya rum, ska få större med egen ingång från trädgården (jippii) och så har jag läst new moon (sååklart!) varit lite kreativ med photoshop och ritat för hand. resultat får ni förhoppningsvis se senare :) föresten, ere nån som kan illustrator hyffsat bra? vill gärna lära mig det, men fattar nada :S så ifall, lär mig gärna :)

jag har gjort min berömda smoothie igen, fast idag med banan, hallon och kakao. glass och alldelled för lite vaniljyoughourt för den va precis slut :( så ganska tjock, men hyffsat goo :)

imorrn får vi se vad jag ska hitta på, har lite saker jag behöver skaffa mig innan skolstarten.

så, sov så sött underbarn så hörs vi
pusss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0