nyårs pingla




så vad jag har på mig är från topp till tå.
lösögonfransar, Makeupstore
strassstenar, makeupstore
osså ögonskugga osv
guldjacka, gina tricot
svart linne, fick för två jular sen från gina tricot
rosa midjokjol, julklapp från engelsksläkten, inköpt på secondhand
svart spetstights, topshop
ljusa spetsstrumpor, höga, från faster när hon va i england för nåt år sen
till det mina nya rosa skor med klack som jag tyvärr glömde på korten


för första gången (tror jag) ska jag visa en liten dagens stil eller vad man ska kalla det. eller nyårsstilen snarare.
jag tyckte jag va ganska frän, men ni får dömma själva :)

pusss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0