Every great wizard in history has started out as nothing more than what we are now: students.


den där frisyren som jag gjorde på mig själv i sommras var fin, fan att jag har klippt mig lite annorlunda nu bara :/

har jag gått och blivit totalt galen? har jag gått och blivit totalt shoppoholic?  
JAAA
dagens lediga dag är underbart skön, men även alledels för mkt tid för eget tänkande och kreativt görande. jag håller på o skapar massa nya idéer till outfitts och tillägg till min skumma stil, och därmed ruinerar jag mig själv. jag måste verkliugen lära mig att skapa allt utan massa pengatilllägg. shitt...vilken tur att jag fick pengar i julklapp då så jag inte blir helt bankruppt, ävenom jag kanske blir det ändå.
     jag är också på extremt fotohumör, men vet inte vad jag ska fota riktigt. bror e hemma också, och det är mys! han kunde tydligen inte sova på hela nattten så han fick stanna hemma och sova. tänk om jag också kunde få hare så ibland.
     själv dras jag med kraftiga spänningar i nacke och axlar och det ger mig migrän, vilket inte är det roligaste. mamma la på lite salva igår, och min högra axelmuskel är som en stor bulle, och mina nackmuskler e alldeles svulna. jippi...
     för er som inte vet det drog jag hela förra året med liknande. det började på hösten, men blev bättre framåt sommaren, efter en tids sjukgymnastik och pillerätning. har dock ingen lust att börja med allt sånt igen.

har också målat mina naglar finfint, alltid lika kul att utveckla de också :)
och nu sitter jag och tittar på HP 5.. började ju med HP 4 igår, mest för att titta på en av världens vackraste uppenbarelser (säger ionte vem, men ni kanske kan gissa?) och fortsatte sedan med femma idag. har komit på att det var längesen jag titta på harry potter filmerna, och är absolut redo för en HP afton, medley all of it :D
så om nån har lust, ge mig en signal!

nu ska jag klä på mig och gå ut på en promenad och sedan göra lite nackövningar. wish med good luck<3
 <3


Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0