lista, bara för att..


blir inte mkt bloggande här, men kolla andra så kan jag säkert mätta era förväntningar en aning ;)


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?

njae, inte precis.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja
3. Vad åt du senast?
ehm, drack cola? annars middag. sjömansbiff ;)
4. Har du fått någon komplimang idag?
japp
5. Har du varit med i en rättegång?
nepps. eller början på en, men aldrig hela..
6. Är du polare med grannarna?
lite, mest när jag va mindre typ.
7. Vilka länder har du bott i?
le sweden!
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
mer än 15 minuter... måste ha varit torsdag eller onsdas?
9. Har du haft en stalker?
hahahahahaha, jaaaaaa och det är asjobbigt!
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
absolut!

11. Hur bra är din syn?
den e faktiskt asbra *stolt*
12. Var är dina syskon just nu?
bror sitter vid sin data och tjurar...

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
det va nog ingen drömm...
14. Vem ringde dig senast?
bea <3
15. Vilken tid gick du upp imorse?
tyyp... vet inte. beror på vad som menas med "gå upp..."
16. Vad ska du göra i helgen?
helgen e över men den va härlig :)
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
den förändras hela tiden så det e svrårt att säga.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
santi :D
19. Vad finns i din bakficka?
ludd :)
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
satt o prata med emma tror jag
21. Vad är det första du gör på morgonen?
somnar om!
22. Vad ska du göra efter det här?
lugna ner mig och försöka sova.

 

that's it. enjoy ;)

tjingeling<3


Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0