Hej då ludde



lilla lilla knasludde! hoppas du får det riktigt bra nu, och ja jag kommer sakna lilla galna du<3

goddagens!

igår, fredag fick jag/min klass/hela skolan/ reda på att luddissnurrisplutt ska SLUTA?! varför varför varför?
     han ska börja på norra real, helt utan musik. det passade honom bättre sa han. jag sa vafan?
okej, min reaktion kanske itnevar den snällaste, för om det passar honom bättre så ska han såklart göra det, men ändå.
jag hatar hatar hatar att säga hejdå, bara för en stund, eller för en längre tid. ordet hejdå är hemskt och man kan inte hålla tillbaka tårarna länge. tack ludde, nu får du mig att börja gråta igen!

vi har inte ens gått tillsammans i ett år, och vi gråter! hur ska det gå efter tre år tillsammans? snyfft! förebered förrådet med näsdukar redan nu? antagligen..

det läskiga va att han sjöng så himla fint, just hans sista sång, fick bli så vacker. luddispluddis, jag kommer sakna dig!

förstå det!

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0