Dag


så idag h'nde inget bakom pianot utan idag vare trummorna som gällde :) det känns ganska härlgit att prova på nya saker och se vad man kan lära sig! TJING

idag somnade jag i soffan igen. jag är så grymt trött nuförtiden! jag skulle göra en svenska läxa, skriva kommentarer till en kompis referat, och hade tänkt och göra det efter att tittat på söndagens avsnitt av Merlin (som för övfrigt är en väldigt underhållande serie!) men det gick inte. jag såg avsnittet och zappade sen igenom kanalerna, bara för att se vad som var på . sen slocknade jag framför Doctors. vakna när pappis kom hem och slocknade sedan igen, framför ett progam om en brottsling i USA.

men så nu e jag här och slänger in ett inlägg innan jag pluggar vidare. jag lär inte somna framför datan iallafall. hoppas jag ;)

vi hade uppspel idag. jag lira le drumms och jaa, jag måste säga att jag e fett stolt!!!! jag lyckades ganska bra! okej, jag ökade väl lite ibland, men vafan, första gången bakom ett par trummor var det ett helt okej bidrag! tycker jag :)
samhällen va inställd så vi satte oss och käka kladdkaka som fille gjort till emma! smarrigt värre!!
sen rulla dagen på, med en kort sov paus på matten. och nu e jag hemma.
skulle kanske träffat lite fowks, men blev inte av. kanske tar det imorrn. får se.

men nu ska jag plugga äta och sova :)
puss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0