and the winner is

tänk att stå på typ oscarsgalan och höra sitt namn ropas upp av speakern. det vore något va?

iallafall. jag är tillbaka från lägret på graninge och ska nu försöka fortsätta min nya bloggåterskrivning.
sitter i skolan och har ensamt hål. totaly alone. men inte länge till. snart ringer emmsiluttan och då ska vi snackisanckis. för vet ni vad? hon SLUTAR tjugo över 1!!!!! grrr, vill också!
jag har inge inval för att treorna har praktik. då satsade man på att man skulle få sluta tidigare på måndagar och börja senare på fredagar (då vi har inval i vanliga fall) men så kommer en av våra lärare och säger att vi ska ha lärarprocess nu iada!?!?!?!?!?! vad fan? det är bara vår klass som ska ha det. BARA VÅR? av alla ettor och tvåor får just vi det? det är faan i mig inte rättvist :( blää!

annars händer inte så mkt kul. man tyngs ner av tankra och val.. as usual. är förkyld och har därmed en väldigt torr hårbotten... som det ser ut som jag har mjäll.. thx kroppen. min nacke skiter sig totalt och jag får inte ta mer muskelavslappnange elelr smärtstillande. jippiii...
gu va ironisk jag är idag. jag låter verkligen...verkligen tråkig.

jag har inget roligt att skriva. jag är tråkig. jag ÄR tråkig.

greeat.

oj nu ringer emmaaa! pusss på henne att hon räddar mig ur ensamheten! <3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0