nuejagredo


helt oredigerad och taggad bild från Hard Rock café (Götet) med änglarna.

så, nu jäklar. nu gäller det.
nu ska jag skriva min svenska läslogg. redo. 1,2,3, GO!
jag måste tagga till. måste orka. skulle gjort den första delen förra söndan men då blev det matte o skate så nepp, inte så mkt. men nu, nu gäller det. jag får inte skjuta upp det mer. nu kör jag!
är redo. har på mig mys kläder, bra bakrundsljud och boken i hand. nu kör vi.

ska bara tillägga att alla, varenda liten människa på denna jord borde läsa Madeleines blogg. varenda en borde verkligen göra det. gör det och du förstår varför. hon va så stark, jag gråter och känner att om jag också tänker sådär, då kan jag också orka. jag e långt ifrån sjuk på det sättet, och jag tänker mer på andra problem som jag ´har i mitt liv, men hennes tankesätt är så stärkande och värmande att man blir berörd även om man inte alls kände henne. plus att man avundas hennes styrka. R.I.P, i know you do!

nu ska jag snart sätta igång. ska bara säga en sak till. jag va tvungen å ta ut min 2 mm töj i högra örat. det svullna upp o börja blöda o vara. inte kul :/ jag trodde att det skulle gå lika bra som andra örat, men de e väl för de två hålen e så ihopplänkde på högra örat plus att jag får blodbölder bakom det övre. jaja, vi låter det vila o kanske prövar lite sen igen. vi får se :)

men nu ska jag skriva. japp, nu kör vi!!
puss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0