lite dagens, kände att det va dags för det igen :)



Dagens humör:
just nu trött, men lite glad. dock vääldigt fundersam. vääldigt förkyld.

Dagens borde: säkert åka iväg o titta på en match men vet inte om jag orkar.

Dagens frisyr: ruffs, diadem, fläta o en liten slinga.

Dagens klädsel: lila stickad tunika, svarta jeans, svarta stövlar med klack o rosa skosnören

Dagens planer: ville skejta, kanske vara lite med mor och far eller titta på match. film vore mysigt. hoppas på lite mer poäng på dinstil tävlingen

Dagens materiella vill ha: nya kläder, nytt rum.

Dagens längtan: värme, sol, beröring.

Dagens fundering: hur ska jag göra?

Dagens beroende: chai latte.

Dagens tråkigaste: joninas reaktion när vi snacka med greenpeace snubben.

Dagens personer: Martin

Dagens tidning: har inte läst nån idag.

Dagens låt: George Shaid- jag tror jag e kär

puss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0