just idag, just nu, just för tillfället.


dizzy.

egentligen har jag ingen lust å äta. inte idag, särskilt inte fiskpinnar. jag har inte varit hungrig idag. har ätit två mackor till frukost hos bea, sen en chailatte när jag fika med jessica. men jag e ändå inget hungrig. vet inte varför. doften som sipprar in genom min stängda dörr doftar av fiskpinnar som i vanliga fall skulle gjort mig glad för jag gillar verkligen fiskpinnar. men idag vill jag inget ha. jag vill få krypa ner i soffan med mitt täcke o en bra film. men jag vill inte äta.

pappa kommer komentera. påpeka "nu äter du lite igen". jag orkar inte ta det igen. inte idag.

vet egentligen inte varför jag plötsligt blev så depp. prata med mamma i telefon å blev då glad, men sen e det bara borta.

nu kom min bror in o börja tjafsa. jag ville bara slå honom. och gjorde så det.

men tro nu inte att jag e värsta depp, emo snubba som har agretionsproblem o allt åsnt. jag e inte sån. men idag e jag det...

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0