dagen


jag o julia e koola<3


tjo.

tog mig en tur förbi nacka gymnasium idag. jag hade sovmorgon till kvart i ett ( nada idrott för vår lärare var iväg med tvårona plus att jag nu äntligen har tentat av GeMu A så jag e fri från det också) jag hade ingen lust o sitta i mitt kalla hem o lyssna på grävskopan utanför huset medans jag åt en ensam lunch utan beslöt mig för att se till vännerna i deras nya miljöer. jag kom dit, iförd mina trasiga tights, min korta kjol med påsydda snyggisar, min rosarandiga tröja, min korta jacka, mitt sminkade ansikte o ubert fixade hår. och inte att glömma mina svarta stävlar med rosa skosnören o klack. o folk kollade. asså jag va lite skraj när jag kom dit, för folk man kunde stöta på o annat (väääldigt stor skola o måånga gamla bekanta) men alicia mötte mig vid ingången o jag blev lite lugnare. sen inne mötte vi lite elinda, veronica o lollo o så alla blickarna! emma mötte oss och ledsagade oss genom E4.an till matsalen o hela jävla tiden de där blickarna. lixom "förlåt för att jag inte vill avra en typisk nacka fjortis bo som följer strömmen utan gärna tar på mig lite egen stil" jag hörde inte hemma där. det kändes ganska tydligt. men jag kan tycka att sånt e ganska kul ibland. folk som verkligen stirrar ut en och man stirrar tillbaka som fan.
fick iallafall käka lite hederlig onsdagsfisk i matsalen brevid vår gamla på ekliden. kändes nostalgiskt. bea kom o mötte upp o åt lite fil. jag spana in lite gamla bekanta o lite gamla vänner. lite gamla flörter osv.
påväg tillbaka mötte jag en snubbe som jag först inte vågade hälsa på. men sen tog jag mod till mig o gick fram. de va väl....ja vet inte. men han får tycka vad han vill, jag skiter i det faktiskt. jag e mig själv and thats it! sådetså!
jag tänker inte förändra mig för någon, inte för en killes skull inte för en tjejs skull. jag vill att folk ska respektera mig för den jag e lixom jag repsekterar folk för vilka de e. sådetså!

men det va iallfall mys o träffa vänner<3 jag saknar varje sekund hag är utan er varenda en av er.
för jag älskar er och det tänker jag fortsätta tjata om. sådetså :) hihihih
men nu ska jag fortsätta plugga lite natur. boooring. men vattafan. jag kör på! ;)

pusspus<3

Kommentarer
Postat av: Bettan da girl ;)

Det va trevligt att du kom iaf. Det är fortfarande svårt att inte ha dig runt sig i korridorerna. Men det går...



Jag tror att en skola som denna kräver en speciell mall, vi är inga estetare... så ingen vet hur man går sin egen väg. Du är tuff.

2008-09-11 @ 21:40:47

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0