again, and again and again


me you love
me you miss
me you always be in my <3
bästaste

min näsa rinner. mitt huvud sprängs. min hals kväver. min panna bränner. min kropp värker.
igen och igen och igen! ständigt denna sjukdom. aldrig blir jag frisk!!!! jag blir så jävla trött på det. och på det börjar jag få ont i axlarna igen!! måste slappna av mer, sluta tänka på allt. låta allt rulla på. hjälp mig med det tack :)

jag vill träffa mina underbara änglar snart igen. känns så skumt att inte träffa de varenda dag, tills man inte har nåt mer att snacka om. nu ere bara att det typ blir för mkt när man väl träffas. att man inte hinner med allt.
man borde lägga allt annat åt sidan o bara slänga sig ner o snacka om allt, everything, tills allt är färdigpratat. utan stopp. utan slut. bara få prata. så skönt!


miss you darls. me <3 you!!

pusspuss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0