okej, ångerattack!


they move so fast.. these thoughts..
okej, jag släpper dig inte! kan inte, vill inte! always in my <3 you know!

så, idag. ska träffa mjukis o försöka övertala han o följa med o köpa lite hår :) då blir friidilinen glader! jag ska än så änge bara köpa vanligt hår o leka med, sen kanske det utvecklas till dreads, men det får vi se då :) då ska iallafall monayis helpis mi har hon lovat. hon kan sånt hon :)
sen så har jag kommit på att jag ska töja till 10mm! mitt mål, som jag egentligen lagt på is för en tid men som jag nu e redo att köra fullt på! tror att det kan bli ganska nicis!

men nu ska jag gå o se vad min bror har för sig för det låter som nån håller på o spränger i hans rum! man vill ju inte att nåt ska hända liixom!

pusspåer<3

Kommentarer
Postat av: emm

mjukis??

2008-10-29 @ 22:34:22
URL: http://emmasito.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0