in the moment of time. eh, you know what i mean.


men ni drar väl inte helt va?

okej, det går segt att komma tillbaka till bloggen. lessen för det!
men jag uppdaterar desto mer på min andra
e detta ett tecken på att det börjar chillas lite med den här och ta upp desto mer med den andra?
kanske.
men jag vill egentligen inte släppa den här. helt. så det gör jag inte. jag uppdaterar ibland. o får ni spasmer av att inte veta vad som händer. checka här så lugnas ni nog :) annars får ni helt enkelt svälja stoltheten o bli polare med mig på fejanboken eller bildis eller så :D

pusspårumpan!nuhopparvi!

skriver snart igen <3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0