Idol 2008


Jenny blev den sista å åka ut innan the big tävling. det va synd :(

sista kvaldagen o den som åkte ut idag va Jenny. jag tyckte det va lite synd. som vanligt "hoppades" (hårt ord så inte hoppades men lixom...ja tyckte) att Robin B skulle åka ut för han hålle rinte samma klass som de flesta andra. Jenny kände jag dock hade det i sig och hade gärna sett mer av henne. plus att jag tyckte att det va starkt av henne å ställa upp fast hon har sin sjukdom. fast de e såklart inte därför jag tycker synd om henne. hon sjunger skitbra, även om dagens uppträdande inte höll hennes vanliga klass.
men keep on girl, you can do it! :)

pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0