Idol 2008


Jesper åkte ur idol idag. första att åka av de 11. han e bra, men inte tillräckligt. jag tyckte dock att hans lite mer svängiga show i kvalveckan va bäst. det är hans genre så det ska han köra på!
Go Jesper, du kan ändå!


jag känner att man inte ska bry  sig så ubert mkt om hur det går i Idol egentligen. asså visst, ju högre desto mer känd kanske, men de som kommer längst e ju de som åker ut tidigt och skaffar egna skivkontrakt för att de är bra och inte för att de råka vinna för att vissa rösta lite mer. man ska tro på sig sjävl och inte alltid tro att man är bättre för att man får vissa fler röster i en tävling där inte ens hälften av befolkningen röstar eller tittar på. så, jag tror det går bra för de som åker ur idol och är grymt bra, ÄNDÅ!

PUSSPUSS<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0