Dagens Lista


bara för att hon e kool och jag e tråkig ;)

Dagens humör: trött, glad, ont i huvet o mysig

Dagens borde: plugga svenska loggen...

Dagens frisyr: knut

Dagens klädsel:
brorsans gamla jeans, sockor, softtröja

Dagens planer: plugga, ägna mig åt mig själv faktiskt, lite annat om dt inte hade regnat

Dagens materiella vill ha: kläder....ny frisyr o piercingar

Dagens längtan: till mamma i vietnam

Dagens fundering: har jag fortfarande nån chans

Dagens beroende: Tv:n

Dagens tråkigaste: att dagen är så kort

Dagens personer: jessica o mamma

Dagens tidning: har inte läst nån idag

Dagens låt: Hard To Handle- The Black Crowes

vassego :) puss<3

Kommentarer
Postat av: emm

du e ju feta coolingen jue! tro på mina ord, lovar o svär, fetaste coolingen i stan. äger allt o alla! ;D

2008-10-02 @ 22:44:36
URL: http://emmasito.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0