Utkast: okej, såhär ...


okej, såhär ligger det till. jag har varit ganska död ett par dagar. asså, seg på allt. ganska svår att få tag på. vet inte riktigt varöf rdet har varit så, har varit ganska så upptagen med skolan o sånt så mest det, men sen vet jag inte riktigt. varit på konstigt humör hela tiden osv. vet inte riktigt vad som händer med mitt liv just nu, bättre sämre who knows?

så alla vet lixom.
de e ingens fel, men jag tror jag behöver lite egen tid, tänka igenom saker o sånt typ. men jag vetinte. det pendlar ganska mkt alltihopa. så alla vet. ibaldn kan jag hoppa fram, och ibland jag kan bara ligga lågt på golvet och blunda och låssas att jag inte finns där just nu. men så alla vet, ere nåt så finns jag där lovar <3

puss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0