"So Why Do You Think I Let Him Out, You Stupid Bitch?"

citat, Angel säsong 4.


Bild1. jag gillar verkligen de där halsbanden. de e gryymt häftiga! Anna Sui Jewellery
Bild2. Skorna gillar jag också. lite prinsessiga men med touch av hårdhet. att man ser strumpkanten e jag dock emot lite. samma sak med killar strumpor. när de har lite korta byxor och sätter sig ner, ni vet. njae.... Anna Sui Shoes


såå, så här bra gick det att komma igång igen med bloggandet, right? inte så imponerande måste jag säga.
men, jag har inte ritkigt känt att jag har riktigt nåt intressant att säga. skälvklart cirkulerar det mycket i mitt huvud just nu, men inte nåt som jag riktigt vill visa öppet här just nu. kanske senare, vi får se.
men jag tänkte vara lite självömkande igen och säga läxorna regnar in igen. jippi...(märkte ni sarkasmen?)
asså, de e inte riktigt så att jag druknar än, som vissa av mina vänner gör, men de e så man börjar känna det. och det hjälper ju inte att jag e hemma, lämnat alla skolprylar i skolan och ja...inte gör det jag borde. jag e lat, och duktig på att skjuta upp saker, så jag blir galen när jag väl måste göra de.
men, anledningen till att jag e hemma är av olika orsaker. nåt konstigt händer med mig..först måndag natten gjorde en kyckling wrap från konsum sitt tillkännagivande och säger att den inte trivs i min mage. tisdag natt, mitt forna mindre jag påminner om hur det är att ha urinvägsinfektion och jaa...inte kul.
så nu sitter jag här. har iallafall gjrot ltie samhälle, men skulle behöva göra mkt mer.
engelska har jag också gjort, ska försöka skicka det till pia så kanske det löser sig ändå. vi får se.

vad har ni gjort?
jag hoppas att ni alla har varit och tittat på Twilight nu va? om inte, NI MÅSTE! :)

pussss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0