nu så ska jag försöka komma igång igen!


sorry, but life sucks sometimes :/

Anna åkte ju ur idol igår. såg inte det hela efterosm jag va o njöt på Twilight men jag tyckte faktsikt att det var på tiden. många säger antagligen emot mig, men asså om Robin åkte ur förra veckan så hoppades jag på att anna skulle ryka igår. ibörjam gilla jag verkligen hennes röst och tyckte att hon va askool och massa, men nu ere abra samma hela tiden. de andra kunde iallafall ändra ljud på sina röster när de bytte tema, men anna l´åter alltid exakt likadant. de e lite trisst. men hon kommer säkert lyckas ändå, eftersom de e så många som gillar henne.

so, good luck in the futur..
seeyasoon
pusss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0