måste bara lägga till att jag bara måste


måååååww!!! ge mig nu ja tack!

att jag måste se Twilight!
okej, det är en vampyr film, jag älskar typ allt med vampyrer (ni har väl inte missat att jag knarkar Angelboxen jag köpte i Vietnam?)Edward Cullen (spelas av Robert Pattinson)
och den verkar så sjukt bra, plus att Robert Pattinson (från bl.a. harry potter 4 Cerdic) och som spelar huvudkaraktären Edward Cullen e gaanska så snygg? ;) moahahaha, bara ett plus till alltså. men jag lovar, när jag ser den kommer jag inte kunna tänka på nåt annat på väääldigt länge!

shitt, om man ändå fick vara...








okej, förlåt för att jag varit tråkig och lagt in två exakta likadana inlägg på båda bloggarna, ska sluta med det nu. förlåt!

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0