igår, tisdag


jag tycker seriöst att nanne e grymt kool!! :)

tjenraemorns!

veet ni vem som dök upp på min skola idag??
jo, självaste....NANNE GRÖNWALL!

vi fick reda på morgonen att en överraskning skulle ske på lunchen och att en hemlig gäst skulle komma. spekulationer flög som pollen i vårvindarna, jag chansa på kanske kungen eller prins philip (ggrrr) men när vi väl stod där o lyssna på sångensebeln i ettan (de skulle sjunga hela tiden) så kommer en kille i trean inspringande och viskar till en kompis. jag ser att han formar orden nanne och vips är löpelden igång. och in tågar lilla nanne i kompanjon av en kamera, och mikrofon. hon ställer sig på scenen och sjunger med ensembeln och fyfan va kul det ser ut! alla applåderar och massa! så sjukt kul.
sen förklarar hon att hon är där för körslaget som ska hållas senare i vinter. hon ska representera lag hägersten, och viist är hägersten bra skriker hon! alla skriker och applåderar förutom jag som undrar vad hon gör på liljeholmen och var hägersten egentligen ligger. (senare får jag veta att det ligger nån/nåra tunnelbanestationer bort) men det va iallafall skit kul! snacka massa o sa att vi skulle komma på hennes köraudition och massa o det va jätte kul! hone så himla liiten!!!
sen drog hon iallafall iväg o alla snacka om det resten av dan ;)
det roliga va att vi kommer få fett mkt pr för skolan nu, det är skibra! men jag tror att det blev lite fel för vad jag förstår så var hennes audition i söndags...så? hahah, men det va iallafall kul! ;)

nu har jag en inflammation i axlra och nacke igen och det är intelika kul! :(
idag (onsdag) var vi hela förmiddagen på idrottshögskolan och hade idrtott. va så himla kul! och jag har kommit på att jag verkligen gilar min klass mer och mer!

men nu ska jag hjälpa pappa med maten, pusspåer<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0