Idol 2008 synd


har inge mer å säga en besviken!

dagens idol var fylld av toppar och bottnar enligt mig. jag tyckte inte att annas och kevins duett var bäst för kvällen, snara nästan sämst. jag e lite trött på anna. man får lixom aldrig höra nåt nytt. mina favvisar är fortfarande Robin E och Alice, Kevin e ju såklart strålande vad han än gör, och Johan e ganska skön. men mest Robin E och Alice.
så idag vare min tur att bli lessen. min pluttis fick minst röster, fick packa sina väskor och åka hem (till sin flickvän som jag e avis på) de e synd. jag gilla verkligen han. hur han alltid får in lite rock i vad han än gör, plus hans utseende :* men, jag tror att han, som säkert många andra, kommer klara sig ändå. han har sitt band, han kommer få ut en skiva. det är jag säker på. och jag kommer vara där och köpa den då!

så puss extra mkt på Robin och vi hörs!

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0