En ny bräda? Friidilinen frågar er!



Så, 1,2,3 eller 4?? vilken bräda tycker ni e snyggast?


heelluu there! long time no see.

är sjuk och har massa plugg that's why! men nu har jag en fråga till er, juste ER! som ni gärna får svara på :)

ja, ni kanske inte vet det men jag skeatar faktiskt. jag e låångt ifrån proffs, snarare ny nybörjare. jag gled fram lite när jag va midnre men sen försvann det. men så har jag träffat en liten polare som brukar hjälpa mig lite då och då och jaa, jag har blivit bättre. men jag behöver en ny bräda. den jag glider omkring på nu köpte vi i en leksaksaffär när jag va sådär 8 år kanske. såå. en ny bräda behövs.

min privatlärare och proffs i mina ögon tycker att jag ska börja lätt, som han gjorde en gång för längesen, och ta en billig och enkel bräda från stadium eller så. så jag följer min guds råd och letar efter en sådan.

så nu har jag fyra alternativ. de är alla av samma sort, men med olika utseende. och som alla som känner friidilinen vet så gillar hon att sakerna ser bra ut.

men vilken tycker ni? jag e nyfiken på o veta vad andra tycker, så jag kan tönka på det i mina beslut :)

så säg vad ni tycker i en liten kommentar här så gör ni en flikkas hjärta lite gladare :)

pusspåmunnen<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0