skriver samma sak, men en början till återkommst iallafall?

tillbaka, iallafall för stunden. bea och emma vill att jag ska börja blogga igen och vad gör man inte för vänner ;) tog en liten paus som säkert märks.
men nu ska jag försöka börja igen.

så, långhelg precis. vad har fowksen gjort? själv ahr jag varit på gotland på avslutnig av en ledarutbildning i kyrkan. och då måste jag bara lägga till (eftersom alla verkar tro att man e über kristen om man gör något inom kyrkan) jag är inte ûber kristen, jag tror inte på allt i Bibeln. visst, jag ber ibland och ja, jag tror att det finns en Gud eller något mäktigt däruppe. jag går inte i kyrkan varje söndag (snarare typ aldrig) jag är i kyrkan vissa onsdagar då vi har ledarutbildning. inte så mkt mer än så. jag gör det som en kul grej, prova p ångt nytt, träffa nya människor, få lite plus-i-kanten på CV.n m.m.
men ni får tro vad ni vill anyway.
men det va iallafall skitkul! vi cykla typ hur mkt som helst, och jag säger bara "min rumpa kommer aldrig mer bli sig lik" misstolka ej. sadlarna var inte bekväma att cykla på mer än fem mil på första dan o sen minst 8 kilometer resterande dagar ;) ni förstår nog.

nu har jag o bea skrivit en matlista till vad vi kan ha med oss till stugan i rättvik med klassen. ett förslag o så får resten av tjejerna säga vad som tycks. fett mysigt tror jag att det kommer bli, men vi måste absolut (för egna pengar dock) köpa BEN&JERRYS!!!!! feeeeta gott :) hihih

massamassa puss och kärlek till er o så ska jag förska börja blogga igen <3

ps. men erkänn att jag varit duktig hittils iallafall?

Kommentarer
Postat av: emma

sötiz, thanks for updating, jag borde göra detsamma, men ingen läser ändå :P

känner samma som du, ingen fattar tro, speciellt inte kristendomen.. suck.. men det s.k.i.t.e.r jag fullständigt i! X)

2008-05-06 @ 20:00:07
URL: http://emmasito.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0