back in business again...alomost. går omkring med en förjävlig huvudvärk och en näsa som rinner, men vad gör man inte för lite plugg ;) nej men allvarlogt. det va faktiskt ltie skönt att vara tillbaka igen. träffa alla underbara människor och säga grattis på födelsedagen till lilla matilda :) GRATTIS!!!
sen så va de ju inte en så jobbig dag. lite svenska, redovisningar, sen lite matte lite nationella övningar men vi satt mest och snacka, sen lite musik (märker hur mkt jag missat :S) och så lunch och sen muséeum. så, ganska chill ;)
museet va förövrigt väääldigt boring, ledsen annica men det var det, och vi stannade inte så länge. vi gick på en bildvisning som skulle va i tio minuter men efter tjugo somnade jag och sen gick jag och bea och lisa o emma kom typ tio minuter efter, sååå inte riktigt tio minuter ;)
sen tog jag en tur förbi punktshop, ja faktiskt, och chackade liite töjningsniice. mamma inte gilla, jag vet, men jag gilla :) höhöhöhö, jag veeet vi hade lite gramatik på svenskan också, men jag tog nog inte in så mkt i mitt snorfulla huve....
men nu ere game time. ska watcha laget spela lite fosball, får ju inte va med när man e sjuk, men de ska bli kul o se iallfall. tar kanske med kameran o foottaar liite :)
förästen, har jag saht att jag kanske ska få en systemkamera i födelsedagspresent? inte, då säger jag det nu: JAG SKA KANSKE FÅ EN SYSTEMKAMERA I FÖDELSEDAGSPRESENT :) hahaha
o imorrn ska jag nog chacka lite balklänning o kanske lite skoor, och en bh om jag har tur :)

vad händer i er helg??

pusspuss<33

ps. 4 dagar kvar nu....

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0