min helg

jag lovade juh att jag skulle skriva om min helg, och nu är jag hemma och sjuk så jag har tid.

så, min helg började hos JESSICA som skulle ha sweet 16 :) de va först middag med massa mysiga människor, och sen kom lite boys över och då va festen igång. det va jätte kul och roligt att träffa nya personer. masa gott :)
sen så sov jag, sabina, helena, matilda och jessica över och åt chips klockan halv3 på natten :)
massa massa massa mys säger jag bara!!!!! <333 tack för att jag fick komma jessie!!! älskar dig <3
på lördan vare kusinvitamins, och jag har hittat en pojke som e kär i lilla susannaaaaaaa :) carolin skulle bada nattpool och hade åkt vattenscooter natten innan ;)
på söndan vare tecnic tecnic och tecnic!!! o så en paus då papps och jag drog iväg till fotoaffärer för att checka systemis som jag kaanske ska få i födelsedags present!!! jiipiii!!!
men sen vare bara tecnicn tecninc och mera tecnic.... :/ inte kul säger jag bara.

o så på måndan var jag sjuk så ja missa orientering och första repen iför konserterna.
tisdag, sjuk igen och missar då klassen smeker koögon på labben :'( snyfft!!!

så min helg, i en snabbversion. men nu måste jag lägga mig ner för det snurrar så mkt i huvet :S
pusspuss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0