sportlovet

tjo i stugan!

nu e jag hemma igen! det är skönt, men ändå lite sorgligt. hade så hiimla kul på sportloovet i ÅRE LAND!!! haha
så härliga människor det finns och vad kul man kan ha med alla.
jag har åkt skiidor massa massa, min arm har än en gång svullnat upp en massa, vi har badat 15 pers i en vattentunna och tämde därmed nästan allt vatten eftersom man bara skulle vara 8 pers, vi har badta på ett äventyrsbad och simmat utomhus, jag har haft en crousch, spelat "så det kan låta", gått pilgrimsvandring, krupit och stått i isgrottor, föfrusit mina fingrar så de såg ut som korvar, gråtit, skrattat, varit på afterskii, haft mässa på isen (Skiit fiint och asa häfitgt), träffat massa nya människor, lyssnat på en kockguideartist snubbe och garvat som faan, sjungit, bett böner, ätit en massa, druckit vattenchocklad tre dagar i rad :S, varit på teater om kärlek, varit i åre byyn, åkt skidbuss, åkt stor buss, tittat på vänner, haft kareoki, åkt liftar, saknat alla där hemma, och en massa massa meer!!!!
såsjukt kul helt enkelt :)
orkar tyvärr inte skriva så jätte detaljerat men vill ni veta mer kan ni alltid frååga så kan jag svara preciis :) höhöhö
vad har ni gjort på loovet?

nu är jag hemma igen somsagt och hostar som bara den. inte kul alls. :/ och imorrn börjar skolan och idag mååstye jag verkliogen plugga no...vill inte. det är så otroligt skönt med lov och inte behöva tänka p skolan. jag har inte tänkt på skolan på typ en hel vecka och dte har varit helt undebrart. med undtantag av små samtal med andra om gymnasieval och mina egna prov :S usch! vill inte tillbaka till verkligenheten. men man kommer väl inte undan i guess...
men det ska bli kul att träffa alla underbara människor jag saknat så mkt under lovet! man spenderar ju nästan varenda dag med de flesta av dem under veckorna och är man ifrån dem en hel vecka så dör man juh!!!
SAKNAR ER!!
fast, jag kommer leva under stor avudnsjuka för många under en låång periood. u know why? de kommer ju vara så förjävligt BRUNA!!! jag vill också vara brun! e trött på att vara svenskblekfiis :(
men e man född i norden så e man. men som vi säger "ja, jag vill leva jag vill dööö, i NOORDEEN!!!"

so, over and out.
massa pussar och massa kramar och massa älskar er <333
ps. pics will come, i promise dis taijm :) ds.

Kommentarer
Postat av: em

hade bästa sportlovet med dig

2008-03-03 @ 14:20:41
URL: http://emmasito.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0