söndagen

så va det söndag igen. vakanade inte alls frisk men gav mig ändå ut till fotbollsplanen och träningsmatch. va helt okej, fast vårt spel va inte på topp...men det va ju vår första träningsmatch nu så det va väl inget annat annat att vänta.
sen så drog jag hem och duschade o åt och sen va det bara att sättta sig med plågande so. som sagt så mår jag inte så bra så det var en plåga men nu har jag iallafall kommit igång (efter många misslyckade försök och ett antal sovpauser)
får se hur det blir sen. bara jag är frisk imorrn för annars kommer det bli jobbigt.

veckan som kommer e ganska najs. på tisdag så e de bara halv dag och vi slutar till och med lite tidigar i stan för vi ska på nordiska. sen på onsdag e de somvanligt till klockan två då jag ska på intagninsitervjuv på kulturama. o på torsdag e de stockholmsestetiska heela dan. sen e de faktiskt loov!!
jag drömde förästen en mardörm i natt om intagningsprovet på estetiska! HELP va läskigt och jobbigt det va! hoppas bara det går bättre på torsdag än i drömmen!

o jag har lite ångest för vad jag ska ge min bror i födelsedagspresent. han fyller ju faktiskt 18 ÅR!!! usch, min lille lillebror! :/ känns lite strange faktiskt... men men. en dag står man judär själv, ännu läskigare måste jag erkänna men ändå ack så skönt ;P

men nu orkar jag inte skriva mer. får försöka komma i säng tidigt så jag kanske mår bättre imorrn....

pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0