Söndag

tjho

ida vakna jag hemma hos Frankie. det var mkt najs :) vi åt massa god frulle och såg lite på snövit. va inte lika rädd för den som jag va när jag var mindre vilket kändes ganska skönt ;)
åkte sedan hem och åt en lucnhis och drog sedan till fotbollen där vi spelade mot 93:orna. lite segt...vi spelade faktiskt inte så jätte bra men jag hoppas vi kan komma igång snart på riktigt. bli det laget vi varit så länge. KOM IGEN TJEJER! VI KAN DET HÄR!!!

sen har jag skrivit en massa på min svenska novell samtidigt som jag tittat på cheerleading filmer som Bring it on, för er som inte sett den,SE DEN!! haha, den är skön och den har massa bra musik + ramsor i sig ;) haha
sen har jag varit med min lilla mormor och faktiskt slappat lite. tyckte jag förtjänade det lite :) på fredag ska jag klippa mig också...ska bli kul. får se vad man har för frisyr när man kommer därifrån den här gången. alltid lika spännande ;)
men nu ska jag fortsätta skriva svenska. jag tror jag hoppar so:n idag måste jag erkänna. vet ju inte ritkigt vad jag ska skriva om än och jag pallar inte leta idag. får snacka lite med mr. olsson tomorrooow.

sov sött
pusspusssss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0