min första dagens-lista, spännande huh?

Dagens humör: Trött och inte sugen på skola. förutom att träffa underbara vänner
Dagens borde: plugga på franska texten och engelskan, plus sova lite tidigare än halv 1
Dagens frisyr: utsläppt med diadem
Dagens klädsel: tunika med flicka på, plus mammas röda/guldiga halsduk. svarta tights, röda sockor och mina olika converse.
Dagens planer: plugga och kanske hinna spela lite the sims 2 fritid (köpte det igår)
Dagens materiella vill ha: nya kläder, ja tack, och nytt rum
Dagens längtan: sommar, sol, bad, värme och frihet
Dagens fundering: hur ska jag göra mina intagningsprov?
Dagens beroende: mat faktiskt. vet inte varför men jag har ätit vääldigt mkt idag!
Dagens tråkigaste: skriva franska och tänka på skola imorrn
Dagens personer: underbara vänner <3
Dagens tidning: SvD magasin (där mitt namn är med :) *stolt*
Dagens låt: första låten på juno soundtracket

så, det va det de. höhöh
pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

vart och vrf är du med i Svd? har inte Svd hemma så du måste förklara.. :P sorry. men that's life :D

/

2008-03-03 @ 20:56:37
URL: http://emmasito.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0