lessen...

...att jag typ e den sämsta på att uppdatera, men den här veckan har jag haft ganska fullt upp så det är därför. och förlåt för hur designen ser ut just nu, ska fixa den snart...måste bara komma på hur jag vill ha den. vill försöka skapa nåt eget igen men har lite för lite fantasi just nu...ska försöka ändå. tillslut lär det ju bli nåt ;)
(allt det här skrev jag nu utan att titta på tangentbordet, ganska stolt och jag vet"intresseklubben antnecknar) höhöhö
men iallafall, jag hostar. inte kul. och jag har forfarande lite ont i min handled. men det är bättre. snart är det intagningsprov som gäller...HJÄLP!!! kommer bli feett läskigt. men hoppas det går bra ändå :)
min mormor e här, det är feett myys! <3

jag vet att jag än en gång skriver som om jag typ har världens mest välbesökta blogg och ack, jag vet att jag typ e heelt okänd...men jag kan inte hjälpa att jag skriver såhär. stör ni er på det så förlåt. men jag skriver ändå så..soooo, not my prooblemoo!! ;P

glöm nu inte att kika lite på mitt andra jag, den e gaanska så naajs ;)

nu sk jag va social med ma mormor jaooo
hare bra
pusspuss <3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0