dålig uppdatering och underbart födelsedagsbarn

hejh

jag vet, jaghar haften ganska dålig uppdatering :/ men jag har haft helt mkt läxor och annat shitt som behövt göras plus att jag har/är sjuk. inet kul

men till dagens huvudämne

JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR! JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HONLEVA, JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR!

GRATTIS LILLA UNDERBARA MÄNNISKA PÅ FÖDELSEDAGEN! ÄLSKAR DIG!!!!


HOPPAS DU HAFT EN JÄTTE BRA FÖDELSEDAG :)

(har inga bilder för jag sitter vid mammas data, men kolla på förra inlägget så hittar ni den underbara älskade, vackra, coola och busiga underbarnet Jessica <3)

jag älskar dig <3
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jessica

*Gumman du är såååå sööt hoppas vi kan va innan jag åker på kryssning, jag vill så himla gärna träffa dig!! Tack för att du finns! Jag älskar dig en massa massa mega mycket

2008-03-26 @ 19:16:25
URL: http://dahlJessica.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0