dagen

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag fortsätter med non som jag är lite stressad över :/

dagen va ganska lugn, va i skolan eller på museet som vi tillbringade dagen på. vi hade halvdag o skulle egentliigen sluta halv två men vi va somsagt på naturhistoriska och när man va klar med frågorna vi fick så fick man sluta. jag va klar vid typ tolv. FETT SKÖNT! sen så åkte jag en bit med elinda, lisa och bea innan jaggick va vid östermalmstorg för att gå till en affär o checka en skinnjacka. det va lite krångligt kan jag berätta, har väl aldrig varit den bästa på att hitta i snöstorm (som det var) soo...men jag kom fram tillslut, efter en genväg förbi urban outfitters, o snacka om najs skinnjackissar! köpte dock ingen för jag ville ha lite mer råd från andra runt omkring och eftersom jag var ensam va inte det så lätt ;) sen, efter mkt om och men, så tog jag tunnelbanan till slussen o skulle åka vidare till forum för att få ut mina bilder som jag ska ha me till kulturama imorrn (ÖNSKA MIG LYCKA TILL!) i slussen stötte jag ihop med emma och johanna som också skulle ta vägarna förbi forum så då fick jag lite sällis :)
efter det drog jag hem o vila lite o titta på tv (:)) fast jag egentlogen borde ha pluggat :/ men men.
sen va de piano, inte så mkt o säga om det.
men nu e jag hemma igen o ska sitta med non fram till house, fast jag ska duscha också och vill inte komma i säng försent så jag kanske kan ha en chans att bli lite frisk, så vi får se hur länge jag sitter här...men jag måste bli klar snart eftersom den ska in på torsdag :S HELP!!!
men men.

imorrn blire najs. Jessica gumman <3 fyller 16!!! o så ska jag till kulturama :) najsbajs
men nu ska jag skriva...tror jag ;)

pusspuss


image91 vill ha tillbaka den varma solen :/ <3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0