bara för att jag har tråkigt

hitta den här på Jessicas blogg <3 hon e en riktigt riktigt fin flicka hon <3

Ta fram telefonboken i mobilen


Har du kysst nummer 7?
Anna, nej gud nej!

Brukar du vara med nummer 19?
Caroline, aa min kusssenusse

Gillar du nummer 25?
Ebba S, aa hon e riktigt najs

Är nummer 3 din bästis?
aktivera röstbrevlådan...njaaa

Är nummer 18 en sötnos?
Carl Dahlstedt...öhm, har bara fotat med honom. sötnos, njaa

Älskar du nummer 16?
börsnytt, gu vilka konstiga nr jaghar :S

Va du med nummer 23 idag?
Ebba hägg, noo jag va hemma o sjuk :/

Är nummer 22 bäst?
Daniel möller, haha ne inte bäst ;P

Går nummer 5 i samma klass som dig?
Alicia, ne dt gör hon inte

Har nummer 30 en likadan mobil som dig?
Emma, nej hon har en LG ;P

Är sista nummret sämst?
Väginformation, haha aa faktiskt!

pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0