andra gången "dagens lista"

tänkte slänga in en sånhär också för skojjs skull :)

Dagens humör: Glad och trött, men mest glad
Dagens borde: bara ta hand om mig själv
Dagens frisyr: uppsatt i knut och en "rocka-bulle billy"
Dagens klädsel:
har haft: jeanskjol med snygga påsydda lappar, england, linne, tights, loyal to no one tröjan och mina svarta stävelklackisar med rosa snören :)
Dagens planer: ev. skriva lite svenska men annars vara med mormor
Dagens materiella vill ha: nya kläder, blond hårfärg och clips
Dagens längtan: fortfarande sommar, sol, bad och värme
Dagens fundering: frågor på no-provet
Dagens beroende: Slappa
Dagens tråkigaste: hosta
Dagens personer: mormor och vänner i livet <3
Dagens tidning: bamse <3
Dagens låt: the spirit carries on-dream theater

image72 bara för att jag e ssååååå coolt (not)
puss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0