O N S D A G

kändes som min riktigt första sommarlovs dag. vaknade när jag ville, gick o la mig när jag ville, gjorde vad jag ville på dan. ja, sånt som är typiskt sommarlovigt :)
jag tillbringade iallafall min dag i stan med mother där olika (nödvändiga och onödiga) saker inhandaldes. vi tog även fästingsprutor med broder vilket resulterade i armsmärtor och ett uppökat skydd mot TBC :)

men jag har iallalfall tänkt visa vad jag köpte, vi köpte även lite presenter till min kussenusse men de kommer jag inte visa.



kanske inte så jätte bra bild men jag ska försöka förkalra vad det är :)

1. hårband med guldkedja, Glitter
2. hårband med silverkedja, Glitter (har letat ganska länge efter de två så jag blev vääldigt glad :)
3. The Sims 2 kök och badrum, prylpaket, Åhléns
4. blommigbikiniöverdel, GinaTRicot
5. leopardfärgad bikiniöverdel, GinaTricot
6. Prickigt Linne, BikBok (min födelsedagspresent fårn faster, skulle köpt den på GinaTricot men jag hitta den här istället och ska nu "låtsas" att den är fårn Gina ;P hahah
7. bordsduksfägad bikini, Åhléns
8. vita örhängen med guldspräck, H&M
8. svarta örhängen med silverspräck, H&M
9. hårklämmor i form av blommor, H&M

så...ganska mkt, men det kostade inte så mkt, vilket gjorde mig GLAD :) hahah
nu ska jag fortästta städa rummet och sedan packa för att åka till landet

pusspuss<3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0