Are You Gonna Be In My Dreams....

titel..Abbey Road Medley, precis innan Love You delen.

nu sitter jag här. gråter. ja, gråter. lyssnar på Abbey Road Medley med klarren, tänker på Daniel o Johan, och att vi aldrig mer kommer få ett arr av de två. aldrig mer kunna säga att vi har de bästa musiklärarna, för vi går inte längre där.
och kommer jag verkligen komma in där jag vill? jag är inte så säker på det längre. om jag inte får gå på ett musikgymnasium, eller iallafall hållapå med musik på ganska stor del av mitt liv, då kommer jag avlida. det är sant, jag kommer det! och jag vill inte det...
jag är trött och har massa utslag. inget känns bra och jag vill bara...inte dö, men få sjunka ner lite granna och inte behöva tänka på nåt mer. o egentligen behöver jag ju inte det heller. det är jusommar lov och sånt. men jag har inte sommarlov än, och jag vet inte om jag riktigt kommer fatta det förrns i augusti då det är too late. typiskt mig bara.

nu ska jag nog lägga mig i min säng en stund, tänka o försöka klara ut lite saker. ha nacka musikklassers bästa klass sjungande i öronen och bara slappna av...

ses imorrn förhopningsvis.
pusspuss, massa kärlek till er <33

på inspelningsdagen
<3



Kommentarer
Postat av: maya

cooolaaa eyes :D

2008-06-06 @ 00:32:54
URL: http://maayaas.blogg.se/

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0