så konstigt

konstigt....att folk bara kan försvinna ur ens liv helt plötsligt. visst, kanske inte på studds, lixom poff, men fejda iväg och tillslut vara helt borta.
det känns så sjukt att du inte finns där längre. asså du finns men jag har ingen aning om vart..
har ingen aning om hur du mår, var du är, hur du ser ut, ingenting, nada poff!
så sjukt....helt borta. och vi som ändå var ganska tajta ett tag. jag som hjälpte dig och alltid fanns där hos dig när du behövde. alla roliga stunder vi haft och alla sorgliga stunder. jag stöttade dig, hjälpte dig, stoppade dig. men nu är du borta. helt borta.
gjorde jag nåt eller blev det bara så? jag försökte hålla dig kvar men du stretade emot, elle märkte inget?
kom bara tillbaka, var som du var.
säg mig var du e, hur du mår, vad du gör och hur du känner för allt. vill veta!
tänker du på mig eller har du glömt mig totalt? finns jag inte längre för dig? betydde jag inget för dig varje gång jag stod upp för dig, hjälpte dig och fanns alltid där när ingen mer orkade? varför kom du till mig och helt plötsligt försvann utan att säga något? utan att ge mig ett tecken på att allt höll på att förändras och försvinna? visste du vad som skulle hända, lät du det bara hända utan att bry dig eller tänker du och saknar mig ibland?
eller är jag helt borta för dig?

saknar dig så sjukt mycket <3

pusspuss

image58

Kommentarer
Postat av: emma

hey, vem är männskan?!

2008-01-30 @ 17:45:16
URL: http://emmasito.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0