R.I.P Heath Ledger

R.I.P Heath Ledger, en stor och älskad skådespelare! han var inte bara otroligt snygg utan även en riktit duktig skådis!!!
kanske verkar lite töntigt att jag är väldigt lessen för hans död men jag är verkligen det. den senaste tiden har jag varit mycket för heath ledger! det käns väldigt konstigt att när man ser på alla bra filmer han varit med i och tänka att man kanske ska åka till hollywood för att se en liten bit av honom irl, men nu går dt inte längre. det mesta man kan se av honom är på filmduken, foton och i sina egna minnen.

jag sörjer djupt med hans familj och alla vänner, kanske låter töntigt men det skiter jag fullständigt i!!!

Heath Ledger <3


image51 image56image52    image53 image54 image55
image57 Stor Saknad <3
pusspuss

Kommentarer
Postat av: annika

så himla söt!

2008-01-23 @ 21:23:14
URL: http://aniqa.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0