onsdag

hej hallåå

idag var det skola...andra dagen på sista terminen och jag är redan heelt sluut!!!!!!!!!! jag pallar verkligen inte streta runt i eklidens lokaler hur läne som helst! visst, sista terminen och jag kmr sakna allt och alla som fan när vi väl slutar, men nu orkar jag bara int! att ha loov va så otroligt sköönt!!! lite till, snälla, bara liite!!!
men nej.
fast idag var endå ganska nice. vi hade franska på morgonen och tittade bara klart på Edith Piaf filmen så dt var ganska skönt. sen var det svenska och först när vi skulle skriva i tankeboken så satte Malin på Born to Be wild på stereon på massa höög volym!!! haha dt var bara så skönt ;) hihi
sen va dt gympa och vi tillbringade lektionen på gymmet! var skit kul, fast jag skulle behövt värma upp liite mer innan. fast dt hinner jag göra ikväll, har fotboll.
hela den här dagen är vääldigt full faktiskt. så dt var ganska skönt att få sluta tidigare. så man kan pusta ut lite innan man ger sig ut i vimmlet igen.

hare bra
pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0