jeppey

jeppey!!! nu är dt bestämt! lördagen den 19/1-2008 kl. 09:00 (men vattaheck) så ska jag äntligen få sätta in mina extensions!!!! :) jag ska kanske klippa lite mer också för att få till den där frisyren jag vill ha egentligen, men dt får vi se :)
gud vad glad jag e! visst, kanske inte så kul att gå upp så tidigt på en lördag men det kan jag stå ut med!
LYCKLIG!!!! haha

sov så sött
imorrn ska jag o Bea fixa music to our gympalesson och sen ska jag till min farmor and farfar to have some julgranisplundris!!!
ha en bra dag

pusspuss
på bilden: inte mitt hår, men typ sånt fast jag ska ha keratin vax och inte clips :)
<3  <3

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0