fyfan

jag vet jag vet, inte nödigt att elta det i all oändlighet, men vafan! det är så jävla fittigt orättvist!!! typ 15 pers som inte får joina och så får man stå ut hela dagarna med att höra "we are the champions" och alla roliga saker de ska få göra hela måndagen medan vi går i jävla fitt skolan!
jag är absolut inte sur på er som fått joina utan på de som sa att dt bara fick vara 30 pers. och lite på johan och daniel för jag tycker att de kunde ordnat så att vi iallafall kunde fått lite av det roliga! typ joina middagen och kanske få titta lite när de repar i globen?! iallafall middagen! men nej. inte det. nej.
fyfan säger jag!
vad ska vi göra då? sitta i en skräpig skolbänk hela dagen och tänka p åvåra kompisar som får irra runt i globen och kanske vara med en massa coola människor! vi ska ju inte ens ha några riktiga lektioner eftersom mer än hälften av klassen är borta! men vaddå, kan inte vi få bara göra nåt kul vi också då eller? eller kanske vara lediga, sluta tidigare? visst vi får mer sovmorgon och dt är jätteschysst och allt, men...nånting kul tillsammans? det är ju sista terminen ever och lite kul ska man väl få ha på skolans bekostnad? eller? men nej. inte det. nej.
men det är väl så. och som min pappa säger "är allt i livet rättvist?"
nej, det är väl inte det... :(

men tro inte att jag är en sån som typ drar och tänker på allt sånt här i all evighet! visst kommer jag vara sur, besviken och kanske lite lessen för dt här ett tag, men det kommer försvinna med tiden.

och som jag sa, jag är absolut inte sur på någon som fått turen att bli vald att sjung i globen på idrottsgalan!

pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0