Torsdag med inflik från onsdag

hej där

förlåt att jag e typ asa seeg på att uppdatera min blogg, och allt annat på datan, men vi har haft så jävla mkt plugg så jag har helt enkelt inte hunnit :(
men nu är jag här, så voila. höhö

iallafall, igår på onsdagen fick jag äntligen min nya MP3!!!!! WIII vad glad jag blev och FYFAN va snyyggicsh den e!! haha! jag har verkligen längtat och samlat ihop massa nya låtar och filmer jag ska "köra in i den" hahaha. så nu har jag den och nu är dt bara och börja. när jag får en paus från skolan såklart.
jag sitter i skolan nu faktiskt. fick en lång rast efter svenska nationella del c. det gick väl helt okej, fast det är skönt att det är över!
så, idag torsdag, har jag varit i skolan och skrivit prov. en krönika om utseende, skönhetsoperationer och grupptryck, typ. haha men de va nice. jag hade med mig en apelsiin fast jag fick lite godis av jessica. gott gott :) men det var ganska kul att skriva krönikor, skulle kanske kunna tänka mig det som ett framtida jobb. kanske :)
fast det jobbiga var att när jag ska skriva en riktigt bra text så måste någon annan typ utomstående läsa texten från deras perspektiv. jag läste igenom texten huur många gånger som helst men tillslut orkade jag inte mer och lät den vara som den blev. för tänk om det inte alls är bra, utan bara låter bra i mitt huve för jag vet vad jag vill få fram i texten? nej, nu orkar jag inte oroa mig mer för den. det är över och man kan inte gå tilbaka och ändra. hur mkt man önskar.

men nu börjar snart musiken så jag måste kiila.

seee yua
pusspuss

Kommentarer

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0