onsdag + torsdag

tjo där

onsdagen var ganska flummig, enligt mig. vi dansa typ 4 timmar först på dan och sen hade vi vanliga lektioner men det är inget kul att skriva om. so, varför dansade vi i fyra timmar? joh, vi skulle förbereda oss för den stora dansen på kvällen. en dans som var fixad för olika nacka skolor, dock endast nior! fett status, höhö. men vi skulle lära oss att dansa och sedan prova på dt på kvällen inför våran vårbal/fest som e typ i juli? jag kommer inte komma ihåg hur man dansar men watha heck ;) jag kan iallfall för tillfället dansa vals, bugg och foxtrott :) hahaha, jag e ganska stolt!
på kvällen iallfall, så dansade vi. och dansade. och pratade. och skrattade. asså, i princip allt va riktigt kul! dansa som fan, inte bara par danserna utan ganska mkt "singel danser". men det är riktigt nice! jag träffa massa gamla klasskompisar också som jag inte träffat på hur länge som helst och det var jätte kul. lixom snacka om hur de hade haft det och sånt. sen såg man ju en massa gamla ex och såg att de har bara blivit snyggare och snyggare, haha ;) nej men allvarligt, det var riktigt kul. och man kan ju säga att ekliden ägde festen. jag, emma, jessica, lollo, ebba, veronica, sabina, och fredrika dansade till typ sist och fick till en sista låt och skrattade och sjöng och ja, helt enkelt njöt!! det var helt underbart kul!! vill verklitgen göra om det och jag ville absolut inte hem!!!!!!!! men man va ju tvungen, skulle upp vid kvart i fem morgonen därpå och dra på sig skidbrallorna och swuscha till romme :)
men med tre enkla ord för en underbar och skiita kul kväll, tack dans lycka!

torsdags morgon vid fem. lyckades klämma i mig en rostad macka med parma på, drog på mig klädurna och åkte med bea o lisa till nacka. bussarna. vi åkte med de vanliga niorna och de va väl sådär. hade hällre åkt med bara vi musikklasser, men dt va okej. väl framme så hade det blivit lite weird med snowboards bokningarna så dt va ganska rörigt men tiilslut så fick vi våra saker och drog iväg. första åket kan jag inte påstå att jag lyckades särskilt bra med. rammla typ hela tiden, men min förklaring: jag har inte åkt snowboard på några år ;P vi åkte ett par åk och det gick bsara bättre och bättre för oss alla. sen bestämde vi, ( vi är alltså, lisa,jessica, emma bea och jag) att vi skulle fika lite i backen så vi drog med oss tärmosar och massa nice och satte oss i backen. emelie, lisas lillasyrra joinade oss också, plus att vi mötte elinda och lisa som fikade md oss. det var jätte mysigt med strålande sol, underbara människor och gott :) <3 måste också tillägga att innan vi slog oss ner hade vi slängt oss utför en röd pisst så jag med flera var väldigt stolta över oss :) sen åkte vi lite mer o så käka vi lunch.
vid lunchen märkte jag att min handochhandled var svullna men jag bestämde att jag skulle klara ett åk till och belönades med ett riktigt trevligt och skönt åk...plus en orörlig handled och ett antal blåmärken på knäna ;P. men det var det värt! som biffen sa"man ska pasa på när man är här." ;) på bussresan hem hade jag mest ont men trevliga stunder med underbara människor. dock några störande men det kommer man få leva med i hela sitt liv, so dt är bara att vänja sig...
fick också lite att fubdera på och lite esvikelser, men dt pallar jag inte skriva om.
kort och gott, en underbar dag i snöiga skidbackar med strålande sol och underbara vänner!!!
hoppas att det var fler än mig som hade lika kul som jag :)

förlåt också för att jag var lite långsam...men jsag lyckades bättre och bättre! och hoppas att ni inte tröttnade för mkt på mig :)

pics från dagarna

emma och lisa redo för dans
i lifften.
fika paus i backen
den blå snowboarden va min

nu kanske ni fått en liten uppfattning om hur underbart det va även om min text bara va en liiten resume av dt hela :)
hoppas ni får en underbar helg
pusspuss

Kommentarer
Postat av: johanna

hej :)

vill du också börja tjäna pengar på din blogg?
in på min sida och kolla in mina länkar. där det
står tjäna på bloggen ska du klicka för att sedan
bli medlem. det är hur enkelt som helst och det är
hur kul som helst när man ser att man bara genom
att bli medlem fått in en massa pengar.

kram :)

2008-02-15 @ 22:43:16
URL: http://www.jolita.blogg.se
Postat av: Matilda

jag kan lägga in en blogghjälp , så kan jag visa där i (:

2008-02-16 @ 18:03:18
URL: http://tiiiild.blogg.se
Postat av: Lisa

åå vad fina bilder :)
komer sakna romme med klassen :(
pusspuss

2008-03-07 @ 17:19:23
URL: http://mitt0liv.webblogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0