Lördag

hej heeej

imorrn åker jag till åre (7:30 :S) så jag kanske inte kommer kunna blogga men jag ska försöka...om de e nån som bryr sig över huvudtaget ;)
har märkt att jag börjat bete mig som om min blogg e värsta cool och jättte besökt fast den inte e de ,) haha

idag har jag iallafall fixat det sista inför resan o så har jag äntligen träffat michelle! det var skita kul. hon, jag och emma gav oss iväg och fika lite på djurgården och sen så skulle vi egentligen promenerat men då va det fett kallt och vi tog en buss in till stan. vi visste inte riktigt var vi skulle hamna, men vi kom till typ karlaplan och då sa emma och michelle att de var sugna på bio så vi for snabbt till hötorgiss och på 10 min hann vi bestämma film, köpa biljetter, köpa godis och emma hann gå på toa ;) fett duktiga vi va!!! vi såg Juno som va typ en asa skön film!!! haha, garva typ as mkt och älskade huvudpersonens sätt att hantera allt, prata och ge svar på tal!! så skön hon va hahahhahaa
sen så följde jag med morpå en dansföreställning som va jätte bra och så stanna vi kavr en timma efterråt och pratade med dansarna och koreografen tillsammans med mammas elever. va skita kul att få träffa dem och prata om föreställningen. kände igen två, en hade varit mammas student och så va en annnan som jag kände igen. sen va de några nya ansikten. men de va kul :)

men nu måste jag iallafall fortsätta packa. soo...see youa all and JAG KOMMER SAKNA ER <333333
alla får ha det så bra och så hoppas jag att vi ses snart igen :)

Massa Massa Pussar och Loove <333

se den! :)  den bjuder jag på. bye bye fowks :'(
<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen skulle jag vilja se...

2008-03-14 @ 16:23:43
URL: http://potatisbrallan.blogg.se

Säg något sött:

Ditt namn om du vill:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (kommer bara synas för mig)

URL/Har du en cool blogg själv:

Du har tagit dig hit så säg något:

Trackback
RSS 2.0